onsdag 18 april 2012

Jag packar inför London...

Vi har hälsat på D och M i London två gånger. En gång i maj och en gång i oktober. Båda gångerna sken solen och allt var fantastiskt, seriöst, vädret var galet bra. Denna gång kommer det med största sannolikhet att regna lite varje dag och ställer till en del trubbel för min packning. Jag måste få ihop outfits som funkar med ytterplagg och alles och nu har jag stött på patrull;-(. I min garderob fattas en svart skinnjacka. Hade jag bara haft en hade den kunnat lösa ALLA mina klädproblem. Till saken hör att jag hittade den perfekta i London förra svängen men då jag och jackan fann varandra var stålarna slut. Buhu!

 Nu har jag fixat och trixat men är inte i hamn än. Har trubbel med lite grejer. Men ungefär på detta sätt kommer det att se ut i London och jag hoppas givetvis på att kunna göra nya fynd. Packningen kommer kanske att ändras en aning men det här är några förslag:

Svart och silver. Har låga svarta skor och ett par med klack beroende på när på dagen jag ska ha detta,. Det får nog bli med klack på kvällen...

Detta skall kombas med låga boots, har jackproblemo dock:-(.

VÅRoutfit. Slopar detta då det inte matchar praktiskt med någon annan outfit. Synd.
 
Åker hem i detta på tisdag...

Detta får bli min Peter -outfit!

Det här får bli en annan kväll...

Åker i detta på fredag...

Hm, ihop med den kavajen...
 Svarta skinnkjolen få användas med en vit spetstopp en dag så fick jag ihop det bra. Ett par jeans får följa med också...Ja, vi får se hur det blir. Eventuellt ändrar jag allt och byter ut rasket mot en brunorange färgskala. ÅÅÅÅH, att det ska vara så jobbigt!!!!


Världsbäst för mina bryn!!!!
 Hur det än slutar kommer jag att ha snygga bryn som passar till ALLT för jag var på Mohair idag hos världens bästa S som fixade mina ögonbryn:-)!!

  Hasse ropar, dags för mitt fjärde Chins-set...sedan snackar han om någon planka. Måste fixa naglarna också! Nä, nu blev det mycket här! Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar