onsdag 11 april 2012

Lite recept

Har fått förfrågan på lite recept och här kommer några av dem:





De här snurrorna blev supergoda! Kommer att göra dem igen garanterat.  Passar som tidigare skrivet perfekt till grytor och soppor.


Dessa kommer jag att göa igen för jag tror på receptet. De blev inte riktigt som jag tänkt mig då jag gjorde dem, men jag får öva igen...


Söta blev de här då jag slog in dem lika fint som på bilden!  God smak:-)!


Helt ok, jag gillar saltet på toppen och nötterna i, men de blev inga favoriter och även om vi säkerligen kommer att trycka i oss dem kommer jag nog inte att göra om dem.



Hoppas att någon kommer att testa några av recepten :-)! Jag älskar att testa nya grejer och tycker att det är hur kul som helst med matlagning på en lagom hobbynivå. Fortsätter gärna att lägga ut recept om ni är intresserade :-). Hojta till igen om det skulle vara så att ni är sugna på något!!!

ANNARS har jag avslöjat snorkråkeboven (bara för att alla ska tappa aptiten?;-)) och hon har lovat att sluta upp med snorkråkekladdandet bakom soffan. När jag frågade henne varför hon gjort det och hur hon tänkt blev det självklara svaret att hon trodde att ingen skulle märka det. Haha, men en mamma ÄR alltid en Sherlock och har koll på det mesta. Mysteriet löst alltså.

ANNAR orkade jag inte gå ut idag så alla trollen fick vara hemma. Städade, tvättade och pulade och efter dagis kom kompisar på lekbesök. Det blev pannkaksmiddag till hela högen och hej och hå vad jag stekte pannkakor:-)! Bra övning inför framtiden...

NU ska jag kolla på tv och se vart skattepengarna tar vägen här i Solna. Vågar man ens kolla? Jag skriver bara:

STÄLL DEM MOT VÄGGEN!!! Det slösas med våra SKATTEPENGAR!!! SKAMLIGT!!!!!!!!

Over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar