söndag 22 april 2012

LONDON medvetslos 2

Ingen tripp till London utan MUNKAR! Har kommer Hasses daliga skamt :  vet du varfor nunnor inte far dricka kaffe? For att de kan bli sugna pa munkar!

Sjuk engelsk humor?

Ko till primark. OMG, orka koa liksom.



Jag och H pa liten tur...

Fina H.

Polis och hast.

Den rosa pricken bakom H ar en kvinna som dansar hulahula i tunn klanning. Skor vad ar det?

Klader for Ferdinand i sommar...bra att hanga runt i pa torpet...

Like.

Asfult samurajparaply for enbart 400 spann. H kanner sig lite cool.

Vi hanger runt i Brick Lane...


Assota smycken, kolla.

Indiskt pa menyn.

Min nya glitterrosett.

Korsbarsparaply fran Primark.

Min loslugg! Alskar den.

Varldens najsaste grejer fran Boots, asbilliga! Luktar himmelskt!!! En stor dunk typ 40 spann. Seriost.

Primarkskor.


Primark till Feffelito.

Lite till sessorna.

Smyckeshopping. 

Fynd fran marknaden. Jag vet, jag kallar allt for fynd, men anda. Fin Sherlockmossa, klocka pa kedja och loskrage med parlor! 

KAP!!!!!!!! 2 st skinnjackor for 400 spann!!!!!!

En kasse Disney till muna alskade ungar.

Bilar till Feffe. OCH asfina manchettknappar till H. Manligt.


Medvetslos 2. Vicken dag. Jag kan inte fa nog. Har dessutom skrattat hur mycket som helst har i London, borde aka hit oftare. FAN vad vi har kul. Dags for te! Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar