onsdag 4 april 2012

Våta drömmar...mmmmmm

Vissa surfar porr, andra kollar på porrfilm, och så finns det vissa städade människor som gör jag vet inte vad...men jag surfar och drömmer om SKOR!

SKOR, SKOR, SKOR och åter SKOR!

 Jag har inte jättemånga par, men ett litet nätt gäng är det väl ändå. Jag har fått kritik för att alltid önska mig skor i födelsedagspressi och i julklapp. H tycker att det är astråkigt, men jag kan inte hjälpa det, jag älskar skor! Jag har några med härligt höga klackar som jag typ inte kan gå i, men de är så fina:-). Här hemma i Westwood hasar jag mest runt i sköna pjuck utan nämnvärd klack för det är det enda som riktigt funkar i mitt liv just nu. Fast på torsdagarna plågar jag ibland mina ovana fötter till oanade höjder och det känns verkligen piffigt även om det är en pärs att ens ta sig till tunnelbanan. MEN det är värt det hävdar jag bestämt. Om utrymme och ekonomi fanns skulle jag förmodligen bada i skor så det kanske är lika bra att det inte är möjligt.

 Denna  kväll kommer jag att ägna åt något så ytligt som att läsa modetidningar och inredningstidningar samt spana shopping på nätet. Det känns som det är fredag fast det bara är onsdag, sååå lyxigt!

 Om två veckor drar jag och H till London och jag måste börja planera min shopping eftersom H säger att budgeten är tajt. Inte direkt vad jag vill höra så nu ska jag drömma mig iväg för att sedan strukturera min shoppinglista.

 LONDON + SHOPPING = PARADIS. Så är det bara.

Listan tar sin form:






Mmmmmmmm, något sådant till att börja med :-)! Åh, det är så underbart med yta! So long!

2 kommentarer:

  1. Vi kanske ses på Arlanda :-). Vi ska på weekend dock till Manchester. Inte lika cosmopolitisk som London men de bör ändå ha samma kedjor.

    SvaraRadera
  2. Man kan säkerligen spendera slantar även i Manchester:-). De har i alla fall Primark där vad jag vet. Där kan du fynda till dig och barnen, superbilligt. Köpte kläder där för 1200 förra året och fick med mig en JÄTTEkasse med grejer!!!

    SvaraRadera