fredag 27 april 2012

London 3

Redo för en dag på stan...

Lärde mig av föreläsare Paul Hansen, stjärnfotograf på DN, att det är bra att ta kort på folk i trappor.  Nu praktiserar vi det dåra!

Mysig och lyxig frukost på stan med Hassenbasse.

Coola väskor på Marc jacobs. Fick inte fota mer sedan sa survakten. Jag och M köpte  var sitt halsband och så blev det lite pressisar också.

Asfula frisyrer bara. 

Sköna bönor, ungarna älskar dessa. Köpte en påse till dem:-)!

En annan skön böna på Harrods.

Jag och H samt en jättenalle på harrods där vi för övrigt gick vilse...


Söt tapet på varuhuset.

Snygg, billig sko som jag SNYFT inte köpte! satt perfekt btw.


Teatern.

Jaha, då vare dags då...

den magnifika ljuskronan. Fatta att vi hade BÄSTA platserna lääääängst fram!

I salongen.

Colombianska maffian på första parkett. Akta dig Peter, till en annan gång alltså.

Jag och min finansiär och sponsor av Londontrippen:-)!

OCH så här mycket såg vi av Peter. SUG!

Tröstade mig med att shoppa halva London. Hittade nya favoriter på Boots. Nu är jag Bootsberoende också. Darn!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar