onsdag 18 april 2012

Lite vardagsfoton från vår cirkus

Min vackre PRINS!

Jag på måndags-PW.



ÄNTLIGEN dags för vitsippor :-)!


Så här najs blir det hemma om man slarvar med städningen EN dag! Sinnes!

Såååå fint!

PW idag:-)!

Rörstrandsgatan kl 09:40.

Här ska jag fika någon gång...

Söt skyltning. Gillar denna leksaksaffär vid Vasaparken.

Feffe på Melanders fisk...

Shola boots! PW-ade mig in till Vasastan idag och det blev spontanlunch med fina L:-)! Vi drack latte i solen (jag vet det sabbade typ hela min PW och lite till) och sedan hängde vi hos l innan det var dags för henne att dra till London. Spana in hennes vrålsnygga skor! Suck, ahhhh, så fina! Hon jobbar som flygvärdinna i dessa  klackar. Jag bara fattar det inte. Själv hade jag vält efter två meter...

Så här illa passade skorna mig och min tubsocka som jag fick av min pappa när jag var typ tolv! Haha!!!! Reklamstrumpa från Norsk Hydro. Sjukt att jag har kvar dem, snacka om kvalitet för jag har använt dem always liksom.

Fyra kuddar i Cashmere som L köpte till "Ryssens" plan. Alltihopa för ca 30 000 spänn. Haha! Heeeeeeelt galet!

F satt upp nyss, oj då...

Kojbygge.
Vårsippering:-)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar