fredag 13 april 2012

Nervös

Nu ska jag med kort varsel på journalistiskt uppdrag;-). Känner mig som Bridget Jones ungefär!!!! Vi svär nog ungefär lika mycket, men hon röker och dricker betydligt mer än jag...Jag har bokat in att gå till Café Blå på Östgötagatan på Söder för att bli spådd i kaffesump. OMG. Har aldrig någonsin blivit spådd förr och jag vet egentligen inte vad jag tycker om det hela, men nu är jag fett nervös. Nevrotisk som jag är av naturen. Eller vänta, min kompis spådde mig i kort förut en gång när jag tänker efter och visst har en del av det stämt, men jag vet inte vad jag ska tycka och tro om allt det där.

 Hur som helst är detta för tidningen om kaffe som vi ska göra i skolan och jag måste ta bra bilder, haha jag suger på det, och sedan även komma ihåg och registrera det som händer. Mycket ska man vara med om! Vet egentligen inte om jag ens vill veta saker om framtiden men nu får det bli så. Önska mig lycka till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar