fredag 13 april 2012

Nervös 2

Det ska alltså bli spännande imorgon, behöver jag skriva att H är skeptisk. Han är orolig för min sumpsession i fler än en bemärkelse. Han räknar mig fräckt nog till den skrockfulla skaran och befarar att jag ska börja leva efter spådomen. Jag är inte alls skrockfull jag går bara inte under stegar, läger inte nycklar på bordet, går inte på A-brunnar, knackar alltid i trä och noterar bara när en svart katt går över vägen från vänster till höger. Eller var det höger till vänster? Jag hajjade bara till när jag såg att det var fredagen den 13:e idag och övervägde att inte gå ut, men jag gick ju ut i alla fall. Dessutom hände en otroligt bra sak idag så f om nu är detta en turdag:-)!

 Skrockfull, moi? Ånä!! Jag tar bara inga onödiga risker!

 H ser framför sig att sierskan ska säga något i stil med att jag är tillsammans med fel kille och när jag får höra det kommer jag att för evigt gå runt och tänka på det. SUCK! Han påstår att det är typiskt mig att vara sådan, det gör mig grymt irriterad!!! Sedan undrade han hur jag skulle hantera negativa besked om man nu får några sådana och det har jag inte alls tänkt på...

 Hm, kommer jag att fega ur? Just nu känns det nästan så...i vilket fall ska jag förbereda intervjun nu...

Fortsättning följer antar jag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar